18 Mayıs 2016 Çarşamba

Çocukların kocaman yürekleri var...


Bi'iyilik yap Akçakoca projesini anlattık çocuklara. Küçük bir ışık tutmaktı bizim çabamız. Sürekli test çözmeye zorlanan çocuklara, insan olmanın birincil şartının bir başkasına yardım etmekten, iyilikten geçtiğini anlatmaya çalıştık, dilimiz döndüğünce...


Cumhuriyet İlkokulu'ndan Zeynep Ceren Cellat yazmış...


    O   GÜNKÜ  DOHAYCAN 
     Sabah okula gittiğimde duydum ki  ‘ DOHAYCAN DERNEĞİ’  gelmiş. Dohaycan Derneği ‘ o gün ‘İYİLİK YAP,İYİLİK BUL’ çalışmasını başlattı.Biz de diğer gün sınıfça bir iyilik çalışması yaptık ve kuşlar için kuş kafesi hazırladık.On sekiz tane kuş kafesimiz oldu.Bu  kuş kafeslerini okuldaki bütün sınıflara armağan ettik.Müdür ve müdür yardımcına da verdik.Eminim herkes mutlu olmuştur. 
     Ben de o gün ‘İyilik yap,iyilik bul’ çalışmasını unutmadım.Artık ben de iyilik yapıyorum.Kışın üşüyen hayvanlara yuva yapıp,yemek vermeye dikkat ettim.Arabaların ezdiği kedileri,köpekleri  alıp köşeye koyuyorum;  çünkü o günkü ‘İyilik yap,iyilik bul’ çalışmasını unutmadım. 
   Geçen gün arabanın çarptığı bir köpeği  bizim evin oradaki veteriner Ömer abiye götürdüm. O hayvanı iyileştirmesini istedim.Ömer abi hayvanı iyileştirdi ve o köpeği bana hediye etti.Şimdi çok daha mutluyum.Öğrendim ki ‘İyilik yaparsak,iyilik buluruz’. 

                                  
                                  AKÇAKOCA  CUMHURİYET   İLKOKULU 
                                              4/B SINIFI ÖĞRENCİSİ 
                                              ZEYNEP  CEREN  CELLAT 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder